Jeg undrer mig over, hvor mit materiale bliver af?
Vi rykker løbende leverandørerne, så vi gør alt for at skaffe materialet hjem hurtigst muligt. Mener du, at der må være tale om en fejl, eller kan du ikke finde materialet, så kontakt dit kundeteam på tlf. 44 86 78 88, og hav kundenummer og faustnummer parat. Det er også muligt at sende en mail til kundeservice@bibmedia.dk med de samme informationer, så svarer vi snarest muligt.
I den nye kundeportal er det muligt selv at tjekke ordrestatus.
Der mangler et materiale i kassen i forhold til fakturaen. Hvad gør jeg?
Ring til dit kundeteam på tlf. 44 86 78 88, og hav kundenummer og faustnummer lige ved hånden. Det letter sagsbehandlingen meget, at vi får disse oplysninger. Det er også muligt at sende en mail til kundeservice@bibmedia.dk med de samme informationer, så svarer vi tilbage hurtigst muligt.
Jeg har bestilt et materiale, men fortryder nu. Kan jeg afbestille det?
Det er som regel ikke noget problem, men det afhænger af, om vi kan afbestille materialet hos leverandøren. Af og til kan det ikke lade sig gøre at afbestille, og så må vi desværre sige nej. Det kommer med andre ord an på det konkrete tilfælde. Ring til dit kundeteam på tlf. 44 86 78 88, og hav kundenummer og faustnummer parat. Det er også muligt at sende en mail til kundeservice@bibmedia.dk med de samme informationer. Så svarer vi tilbage, så snart vi har en afklaring på spørgsmålet.
Hvordan bestiller jeg en titel i netbutikken uden at få den klargjort?
Klargøringen afhænger af den klargøringsaftale, I har med os. Langt de fleste af vores kunder har indgået en klargøringsaftale, som blandt andet betyder, at I ikke behøver at vælge klargøring ved de titler, I bestiller. Uklargjorte materialer bestilles ved at logge jer ind i netbutikken med det kundenummer, som er oprettet til at bestille uden klargøring. Er du i tvivl, så kontakt dit kundeteam på tlf. 44 86 78 88, og hav kundenummeret parat. Det er også muligt at sende en mail til kundeservice@bibmedia.dk, så svarer vi snarest muligt tilbage.